Wyz_anie.

Kochanie, chciałbym Ci powiedzieć, że Cię kocham. 
Że siebie nienawidzę. 
Że tęsknię. 
Że nie ma Ciebie. A ja wciąż jestem. 

 Chciałbym popełnić samobójstwo. Chciałbym zniknąć. I umrzeć. I odejść. I tak bym chciał.
Czuję się samotny. Tak kurwa samotny. Nie ufam nawet sobie. Nie ma już mnie. 


I jeste
m tutaj, bo są tutaj ludzie, którzy zasłużyli sobie wszystkim, abym przy nich był. 

Nie wolno mi ich zostawić, opuścić. Nie wolno mi odejść i ich zdradzić. Zdradzić siebie.
Kocham ich ponad wszystko, to wszystko co mam. I przepraszam, że kiedyś zabraknie mnie.

Zabraknie nikomu nigdzie ale wiem, że oni by tego nie chcieli. Przepraszam. 
 Odczuwam kurwa koszmar, na własnej skórze. Boję się i nie panuję nad sobą. Tak bardzo 
tak często się denerwuję. Przepraszam. Tracę wszystkich wokoło. Jestem nikim.
Taka pustka, taka nicość, ten gn
iew i ta żałość. Nienawidzę tego. Nienawidzę. 

I wszystko mam i nie mam nic.
 Bądźcie tylko szczęśliwi. Budujemy razem ten dom. Do zobaczenia w domu.

Komentarze

  1. co Ci jest? może masz depresję?
    ja mamm i boję się, moje życie się rozpada a ja nie umiem nic z ty zrobić, nie mam do koggo się zwróicić, boję się, mam poczucie, ze jestem wszystkiemu winna, boję się tych problemów, nie mam siły wstać ale nie chcę umierać, boję się śmierci.
    nikt mnie nie rozumie bo z nikim nie rozmawiam szczerze ale boję się mówić szczerze, wokół jest pustka, i wszyscy są za szklaną szybą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic. Dosłownie i w przenośni. Pustka. Może tak, a może nie.
      Masz depresję? Skąd wiesz? Masz się do kogo zwrócić. Najważniejszą osobą, która może Ci pomóc, jesteś Ty. Musisz bardzo uważać, aby nie utracić siebie. By ufać sobie i być pewnym siebie. Poza tym, jest to miejsce. Witaj!
      Może Twoje życie się rozpada, bo chcesz zrobić wszystko na raz? Buduj i naprawiaj cegiełka po cegiełce.
      Nie bój się. Strach jest normalny. Ludzki. I, co niezwykle ważne. Nie jesteś wszystkiemu winna. Pamiętaj.
      Wiem o czym mówisz. Znam to uczucie. Pustka i szklana szyba. Znam to.
      Jeżeli nie masz siły wstać od razu, to zrób to powoli. "Cegiełka po cegiełce". Ja w Ciebie wierzę.

      Usuń
  2. A ja nie wierzę już sama sobie. ..
    Niech mi ktoś pomoże. Proszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty, Glorio,to osoba której powinnaś ufać. Naprawdę. Przede wszystkim nie zgub siebie.
      Wierzę Ci też ja. I wierzę w Ciebie.
      Nie proś. Działaj.

      Usuń
  3. Utożsamiam się z tym. Niemal z każdym słowem.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Posty Najchętniej Czytane

Pamiętnik Samobójcy. Przyjaciel.